blä på dålig uppdatering

Ledsen söta läsare, men har inte kunnat uppdatera bloggen på en hel vecka nästan.
Förlåt mig, men det är så mycket som har kommit imellan, och jag orkar inte skriva
när jag har 1000 saker att göra, förlåtförlåtförlåt.

Inte mycket som har hänt precis, moster och kusin var ju här och de åkte på söndagen.
Tråkigt, för det var riktigt kul tillsammans med min kusin och jag och min moster tog
en liten runda förbi det gamla huset och fotade, jag älskar min coola släkt! =)
Tog skitmånga bilder med Elma (kusin) och det var superkul. Vet därimot ifall jag
inte får lägga ut bilderna eftersom hon är ju ganska liten och kan ju inte bestämma det själv,
så ni får inte se dom. Uhu, där var jag elak va?
Närå, det får ni allt stå ut med.

Juste ja, har också blivit ett fan av Justin Bieber, så himla söööööt.
Innan tänkte jag typ: " amagad, vilken tråkig, orkar inte ens lyssna på honom,
säkert värsta grupptrycket på att gilla honom, nej blä! " .
Sedan hörde jag en låt med honom som en klasskompis skickade,
baby, hihi och den va skitbra. ♥

Hm, vad ska jag skriva mer nudå?
BTW, vad har hänt med youtube? :(

PUSS



 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0