5 BRA RANDOMSAKER / FEM DÅLIGA

GLASS & SOMMAR.
Tänk er nu att ligga på en handuk vid en strand med värdens bigglass i handen och bara njuta av allt,
sedan ta värsta härliga kvällsdoppet och lyssna på nån skön låt. Stort + för min del!

NYA SAKER.
Småsaker, kläder, större saker, nagellack, saker till rummet.
Jag älskar när det är nytt och fräscht och jag tycker att det är skitkul med shopping och sånt.
Fast.. jag har nog aldrig shoppat i överdos och det är riktigt bra.

ATT STÄDA.
Haha ja, men ärligt. Hur kul är det med ett genomstökigt rum, dammigt och smutsigt?
Blä. Att städa är kul för man får så rent och snyggt efteråt, nu låter jag som värsta
tanten men testa att göra det. Man kan pusta ut efteråt.







ATT SLÅ SIG.
Det gör så förbannat ont och jag hatar sår och skit på kroppen för man får ju ändå
bara en massa ärr efteråt. Och sen gör det så himla ont när man slår sig också.
Skitkorv. En gång när jag var liten så cyklade jag och min kusin, sen så sladdade jag på
sånt här "halkgrus" och flög av från cykeln och skrapade upp hela knäet. Det kom en massa
blod, var och sen så fick jag ha ett stort plåster halva sommaren. Stor fet diss.

EN PERSON.
Haha, ja, fetaste dissen alltså.
Jag hatar dig och jag tänker aldrig förlåta dig äckel.

ATT INTE VÅGA TA FÖR SIG.
Sån är jag, vid vissa tillfällen, -
Vid andra tillfällen står jag i centrum och skojar helvilt.
Att inte våga ta för sig är inte kul, ta för er!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0