blogg är seg men jag är glad.

Jag känner mig peppad, jag tänker inte låta en person styra över mitt liv och få
mig att må dåligt. Jag är skitbra som jag är och ingen kommer att ändra på det.
Idag i skolan ska jag vara glad och på bra humör, denna personen kommer inte
att styra över my life eller mitt humor, så nu skiter jag i att vara så arg! :D

Nu är det iallafall snart skola, och jag är skitglad eftersom vi flyttar till hus
snart! Ja, vi har inprincip börjat packa upp där, och igår var jag och inredde mitt rum
lite. Ah, men nu tjatar mami på att jag ska komma så jag får väl lämna datorn :<

Kommer bilder senare!

Puss. <3


Kommentarer
Postat av: It´s you and me baby !

Allt bra med dig idag ? :)

2010-01-28 @ 19:17:48
URL: http://itsyouandme.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Bra blogg <3

2010-02-03 @ 12:34:39
URL: http://solove.blogg.se/
Postat av: Elin

Gillar verkligen din början!

Mycket bra inställning du har Ida,

fortsätt att tänka på dig själv och vad du mår bra av, har behov av och vilka du trivs med.

Jag älskar dig hjärtat.

2010-02-20 @ 12:11:55
Postat av: ida

Tack Elin, och jag känner att jag verkligen har kommit igång på att ignorera personer som får mig att må piss, vad ska man ha med såna till liksom?

Jadå, och det ska du med.

Jag saknar dig otroligt mycket kusin, och jag älskar dig mer än vad du förstår. <3

2010-02-20 @ 14:16:34
URL: http://alltingomida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0