tisdagen

Överlevde tisdagen också, hehe.

Skolan idag var iallafall bra, jag & Maya tog med oss termobyxor eftersom
killarna självklart älskar att mula oss, jag blev nergrävd i snön så det var en
riktigt bra idé att ta på dom dära byxorna :D
Aja, anyway, efter skolan följde jag med Maya hem! :)
Vi såg precis som väntat, på film och våran favorit såklart, bröllops duellen.
Haha, så himla kul film.
Sen när filmen var kvar så sprang vi runt i alla snöhögar, herregud vad mycket snö alltså
det är här uppe, skitroligt ju haha. Fast det är faktiskt lite för mycket, eller "lite" för mycket
är väl inte precis rätta ordet.
Sen så pratade vi skitlänge och sedan stack jag hem och var med familjen
och åt middag, gott såklart. Potatis & fläskfilé.

aja, puss! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0