snööööö

Hejhej!

Idag så vaknade jag rätt sent faktiskt, åtta... hm, det är nog inte så sent iallafall?
Aja, sen åt jag frukost och sedan gick jag ut för att jag skulle skotta lite med familjen♥
Och herregud vad mycket snö alltså... jag sjönk ju neeeeeer!
Det var snö ända till knäna, rätt kul faktiskt ändå.
Men nu måste vi skotta min & vardagsrummets balkong, dom kan rasa ner och
det är alldeles för mycket snö redan :o
Det värsta är att vi inte kommer ut på min balkong, och det är ju den som är högst upp,
scary, tänk om den bara rasar ner. Nej, fy! Nu får jag sluta skrämmas här.

Idag är det melodifestivalen, kul faktiskt.
Och vad jag mer ska göra är nog bara ta det lugnt och fixa mig lite.
Nej, nu ska jag vara barnvakt åt syrran, vi ses sen.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0