onödig rubrik här.

Tjoho!
Har verkligen tråkigt, snart ska jag äta lunch och sedan blir det att
duscha, fixa mig och så vidare.
Saknar iallafall Maya väldigt mycket, men som kommer hem på söndag.
Wei, im happy!
Nu är jag även med i en "veckans blogg" tävling hos www.jennieduvet.blogg.se.
Rösta gärna på mig, det skulle vara skitroligt eftersom det är första tävlingen som
jag är med i, & ja, som sagt, det vore jättekul :D
Klicka här för att komma till sidan.

Nu gör jag något om sanningar hehu, och självklart är
det inte dom absolut innersta sanningarna, för dom får ingen veta, hehe.

Visste du att..

1. Jag är väldigt blyg med människor jag inte känner så bra.
2. Jag skrattar åt mina egna skämt (måste sluta med det)
3. Och när jag skrattar åt mina egna skämt så är det typ bara jag som skrattar.
4. Jag hatar falska människor.
5. Mina föräldrar är coola!
6. Jag biter på naglarna (usch, MÅSTE sluta)
7. Jag har lätt för att skratta och är sällan sur.
8. Jag gillar tecknat (hehe :$)
9. Julkalendern & Kalle Anka är en tradition jag ALDRIG kommer att sluta med.
10. Jag saknar Stockholm ganska mycket.
11. Jag är värsta fotonörden.
12. Jag blir väldigt lätt generad.
13. Jag gillar inte stora, läskiga hundar, utan små med mycket hår och tofs. 
14. Jag har inte dåligt självförtroende.
15. Jag tycker verkligen om min klass :D

puss och kram från mig. ♥


På bilden: Syster Ella & katt.
Bakom kameran: jag.

Bilden är tagen i höstas, när jag precis hade fått min nikon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0