godmorgon :D

Godmorgon, till de som är vakna :D
Idag är det fredag och det menas med fredagsmys & lets dance.
Haha, jag hejar faktiskt på Willy, jag tror att han kan vara kvar ett tag,
trotts att han inte är sådär jättebra. Skitsamma, me like him! :D

Och idag ska jag nog gå med mina småsyskon och åka pulka,
jag passar på att vara ute lite nu när det är snö även om jag längtar
efter sommaren. Sommar<3

Hm, vad ska jag skriva mer?
Pappa håller på att fixa med trappan så det stinker fis och låter skitmycket.
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah.
Nu ska jag vara lite med familjen.
Puss!


Gammal bild, tagen med digitalkamera.
Åh, älskar syrén (blomman på bild) då känns det verkligen som
att sommaren är på väg, och det gillar vi, inte sant? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0