frågestunden är slut.

Här kommer frågorna & svaren.

vem killar du :)))
vilken är din favorite mat ?
nu kom jag inte på ngt meer
hej då ;)

sv: gillar eller?
jag gillar inte någon just nu feliciaaaaaaa.
vet inte, potatis tror jag, hehe

följer du min blogg?
vilken är din favoritfärg?
vad tycker du om mig?
vill du hitta på någonting med mej snart?
hur ofta dushar du?
vem är din allra bästavän?
vem skulle du kunna dö för?

sv: 1. ah, typ jag läser ju den.
2. gul, röd, vit och ljusrosa tror jag.
3. du är snäll, skitsöt och har fin blogg ♥
4. ah, visst självklart!
5. varje dag.
6. maya.
7. min familj.

1. vad tycker du om min blogg?
2. Gillar du någon?

1. din blogg är fin och har väldigt snygga bilder.
2. nej, inte just nu.

HEEJ:D
1. Vilken är din favorit bok?
2. Vilka hårprodukter använder du??

M.V.H Linnéa

Haha, hejhej :D
1. hm, typ linas kvälls bok 1 & 2, och om jag kunde drömma.
2. jag andvänder inte hårprodukter om du nu menar massor av spray
och sånt, använder bara shampo & balsam, HEHE.

Vad tycker du om min blogg?

Vart i småland bor du ? jag bor nämligen också i småland och jag har sett dig ngn gång lovar jag !

Går du i någon sport ?

1. Din blogg är fin.
2. hehe, okej, men jag lämnar inte ut var jag bor.
3. ja, dans.



Så det var nog allt.
Tack för frågorna, inte sådär skitmånga men ändå helt okej.
PUSS.


En aning opassande bild från när jag var med Esmira, hehehe.

Kommentarer
Postat av: josefine

sv.Jaha okeej !

2010-02-22 @ 16:43:11
URL: http://jusseforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0