12.50

Hej sötnosar.
Har precis ätit och för en stund sedan var jag ute i snön.
Jag skulle bygga en snökoja med brorsan, och när vi var helt igenom och bara skulle få
ut lite lös snö så rasade allt ihop - LYCKAT. not..
Till mat blev det potatis & någon gryta, jättegott, och jag är ju världens potatisälskare
så det blir ju bara ännu godare.

BTW! Nu vet jag vad jag ska göra i sommar, eller ja, höjdpunkt iallafall!
Vi har bokat ett hus i Danmark med inomhus pool och så vidare, skitroligt ju.
Bara man kan bada så är jag hur nöjd som helst, i am a fiiiiiiiiish!
Det blir iallafall väldigt roligt, vi hyrde ju ett hus tillsammans med släkten från pappas sida
för två år sen, så det här blir nog lika bra - om inte ännu bättre.
IDAG KOMMER MAYA HEM! wihooooo!
Och det har ni säkert hört ett par gånger..

aja, ska nog göra något annat nu.
och föresten, tack för alla kommentarer, jag har aldrig fått såhär mycket
som nu, i am so happy :D

Ha en bäst fortsatt dag.
Puss!



Chris brown ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0